Seg vecka

Känns som att hela veckan försvunnit utan att jag fått något gjort :-S  Jag har sytt en hissgardin till köket, that´s it. Tygerna som jag väntat så på har äntligen kommit så jag ska sätta igång med att sy beställningarna. Först ska jag tvinga mig själv att fylla i ett antal olika blanketter, bland annat till hundarnas försäkringsbolag. Blää, inte min favoritsyssla precis att skriva i såna men man måste ju.

Köksgardinen sydde jag av ett randigt tyg (samma som i soffkuddarna) som jag breddade med hjälp av ett naturfärgat tyg:

Den virkade sjalen är klar och till salu! 375 kr vill jag  ha för den, frakten går på 48 kr med Posten eller 55 kr med Schenker. Sjalen är virkad i mestadels akrylgarn men det är några mindre rester ullblandat garn med, därför bör den handtvättas. Den är ca 158 cm bred i överkanten.