Väskan…

Jag har klippt till och börjat på en beställd väska idag, har också klippt till två beställda hissgardiner. Så nu är jag på gång igen 🙂

Väskan kommer inte att bli så kantig men jag syr ihop lapparna först och klipper rätt form sen. Jag håller på och testar hur lapparna kombineras på snyggaste viset, kan ändå inte sy så sent på kvällarna eftersom jag bor i lägenhet. Väskan SKA bli klar imorgon eftersom jag har tvättstugan på eftermiddagen, den ska nämligen tvättas och tumlas för att bli färdig att skickas iväg. Så Ninni, du kan vänta dig ett paket till veckan 🙂

Caroline, dina hissgardiner står härnäst på tur. Måste tvätta och klorina tyget först (också imorgon) då det tyvärr har bott hos en rökare *suck* Det är lite gult här och där, luktar inte gott och mina luftrör mår inte så bra av det heller. Sen sätter jag fart och syr klart dem!

Majsan, ditt lapptäcke mognar under tiden 🙂 Jag får lite nya idéer till kanterna under tiden jag jobbar med de andra sakerna och det kommer förhoppningsvis att bli klart under nästa vecka. Kuddarna också såklart!